Mijn eerste dagen in Frankrijk! - Reisverslag uit Saint-Vincent-de-Cosse, Frankrijk van Lindsey Schuurbiers - WaarBenJij.nu Mijn eerste dagen in Frankrijk! - Reisverslag uit Saint-Vincent-de-Cosse, Frankrijk van Lindsey Schuurbiers - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dagen in Frankrijk!

Door: Lindsey

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

06 April 2015 | Frankrijk, Saint-Vincent-de-Cosse

4 april.

Ik mocht lekker uitslapen daarna lekker ontbeten. We gingen maïs voor de kippen halen bij een vriendin van Sarissa. Daarna nog de omgeving gezien. Wat is het hier prachtig. WAUWW!!! Thuis nog lekker met de kinderen geknutseld en helpen koken. 's Avonds nog met Alicia gefacetimed en met Melissa geskyped

5 april

1e paasdag

's Ochtends met Timon de paaseieren in de tuin verstopt voor Noalie en Ameline, toen gingen we lekker met z'n 6en het paasontbijt eten. De meiden gingen na het paasontbijt de paaseieren zoeken in de tuin. We zijn daarna naar de camping van Christophe's broer geweest die de seizoensopening van zijn camping deed. We gingen lunchen bij de moeder van Christhope. Daar hebben we lam gegeten. Wat was dat lekker! 's Avonds pannekoeken gegeten en de meiden in bad gestopt. Nog met mama, Roland en oma gefacetimed en nog een film gekeken.

6 april

2e paasdag

Vandaag ben ik met de kinderen en Sarissa naar de tuinen van Marqueyssac geweest om paaseieren te zoeken. Timon zat in een rolstoel dus gingen Sarissa en ik hem om de buurt duwen. Beenspieren weer getraind. Maar WAUW wat is het mooi daar!! Echt een aanrader om daar een bezoekje aan te brengen. Daarna nog lekker in de zon gezeten.

xoxo

• 06 April 2015 - 22:04

Alicia:

Geniet er maar van!

• 06 April 2015 - 23:00

Nicole:

Klinkt goed, al leuke dingen gedaan. Morgen begint het. Geniet er van lieverd. Xxx

• 06 April 2015 - 23:58

Tante Mattie:

zo te lezen gaat het goed met, geniet er maar lekker van.