Mijn reis en aankomst! - Reisverslag uit Saint-Vincent-de-Cosse, Frankrijk van Lindsey Schuurbiers - WaarBenJij.nu Mijn reis en aankomst! - Reisverslag uit Saint-Vincent-de-Cosse, Frankrijk van Lindsey Schuurbiers - WaarBenJij.nu

Mijn reis en aankomst!

Door: Lindsey

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

03 April 2015 | Frankrijk, Saint-Vincent-de-Cosse

'S ochtend om half 4 ging de wekker. Melissa en Alicia gingen mee mij afzetten. Ik was super druk, van de zenuwen natuurlijk. Op het vliegveld aangekomen heb ik ingecheckt en toen we nog wat gingen drinken kwamen Femke, Britt en Amber aanlopen. Wat zijn het toch een schatten!!! We hebben nog wat gedronken en heb toen afscheid genomen. Daarna door de douane en wachten tot ik kon boarden. Eindelijk kon ik dan boarden. Het was 1 uur en 15 min vliegen. Alleen konden we niet landen vanwege de mist. We vlogen door naar Bordeaux. Daar 1 uur gewacht en toen konden we weer vliegen naar Begerac. Daar stond Sarissa me al op te wachten! Thuis lekker gegeten, daarna een rondleiding gehad en m'n koffer uitgepakt. Daarna de kinderen van school op gehaald en met Noalie op de Wii gespeeld. 's Avonds zouden we lekker thuis eten maar moest Timon naar het ziekenhuis omdat hij een ingegroeide teennagel had dus toen hadden we bij de Mc donalds gegeten in Sarlat. 's Avonds lekker optijd naar bed geweest

xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Vincent-de-Cosse

Lindsey

Actief sinds 30 Maart 2015
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 3433

Voorgaande reizen:

03 April 2015 - 16 Oktober 2015

Au pair

Landen bezocht: