Eerste bezoek! - Reisverslag uit Saint-Vincent-de-Cosse, Frankrijk van Lindsey Schuurbiers - WaarBenJij.nu Eerste bezoek! - Reisverslag uit Saint-Vincent-de-Cosse, Frankrijk van Lindsey Schuurbiers - WaarBenJij.nu

Eerste bezoek!

Door: Lindsey

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

10 Juni 2015 | Frankrijk, Saint-Vincent-de-Cosse

Afgelopen weekend is papa op bezoek geweest!
Vrijdag ochtend vroeg m'n bed uit om papa op te gaan halen, bij het vliegveld aangekomen moest ik nog even wachten tot het vliegtuig geland was. Bij de aankomsthal gewacht tot papa er was. Nog even koffie gedronken en toen naar huis gegaan. Lekker thuis wat gegeten en gedronken en toen naar het zwembad. Papa is ook meegeweest de meisjes op te gaan halen. Eerst Noalie toen hebben we wat gedronken bij een bar dicht bij de school van Noalie. Daarna Ameline opgehaald en thuis weer gaan zwemmen. 's Avonds bij dezelfde bar wat gegeten.
Zaterdag ochtend hebben we het kasteel van Beynac bezocht. Een hele klim naar boven maar wel heel mooi, ook het kasteel van binnen bekeken en lekker genoten van het uitzicht. Daarna geluncht in Beynac aan de rivier. 's Middags een tocht met de kanoe over de rivier. Wauw wat is dit mooi en relaxt. 's Avonds lekker in Sarlat gegeten en nog buiten gezeten met Sarissa.
Zondag ochtend naar de markt geweest in St Cyprien en 's middags naar Domme geweest. In Domme lekker een pizza gegeten en een super mooie grot bezocht, helaas mocht je daar geen foto's van nemen. Het is niet met woorden te beschrijven hoe mooi dat was, je moet dat gewoon gezien hebben. Daarna nog wat gedronken en genoten van het mooie uitzicht. 's Avonds
lekker thuis vlees van de bbq gegeten en nog lekker buiten gezeten en gekletst. Papa mocht nog samen met Christoph een ritje maken in de Tesla.
Maandag nog vlak bij het viegveld wat gegeten en daarna afscheid genomen van elkaar.

Pap, bedankt voor het leuke weekend!

Nu nog 2 weken wachten en dan komt Alicia langs!!

Het gaat nog steeds goed met met en ik vermaak me hier nog steeds prima! Thuis mis ik wel maar met facetimen en appen kom je al heel ver!

xoxo

• 12 Juni 2015 - 00:33

Pa:

Heey meisie,

Leuk stukje weer en het was zeker een leuk en gezellig weekend!! We hebben lekker genoten van het mooie weer, veel gezien en gedaan, eigenlijk voor mijn doen heel actief, haha. Zeer de moeite waard, in alle opzichten.
    Het belangrijkste vond ik om jou te zien en om samen met jou een leuk weekend door te brengen, wat zeker gelukt is. Je doet het gewoon heel erg goed en ik ben verschrikkelijk trots op je!!!
    Jouw verblijf daar in Frankrijk, bij een leuk gezin, is een hele (levens)ervaring, waar je in de toekomst zeker de vruchten van zult plukken. Jij komt er wel!!

Liefs pa xxx