Update - Reisverslag uit Saint-Vincent-de-Cosse, Frankrijk van Lindsey Schuurbiers - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Saint-Vincent-de-Cosse, Frankrijk van Lindsey Schuurbiers - WaarBenJij.nu

Update

Door: Lindsey

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

24 Mei 2015 | Frankrijk, Saint-Vincent-de-Cosse

Ik zit ondertussen al iets meer dan 7 weken in Frankrijk. Wow wat gaat de tijd toch snel, het is alweer even geleden dat ik er wat opgezet heb dus ik dacht het wordt weer eens tijd om wat erop te zetten.

Toen de kinderen vakantie hadden zijn we naar Rocamadour geweest en naar het aapjesbos, dit was samen met Lideweij en haar kinderen. Die waren een weekje op bezoek. Bij het aapjesbos mocht je de apen popcorn geven, dit moest je dan op je hand leggen en dan pakte ze het er vanaf. Bij Rocamadour hebben we een beetje rondgelopen en lekker wat gegeten. Het is super mooi daar, had er al wat foto's van op facebook geplaats. Ben ook met Noalie en Ameline nog naar Village le Bournat geweest, dat is een soort pretpark met museum eraan, hoe de mensen vroeger leefde en een oude draaimolen, ring gooien, blik gooien, eendjes vissen en dat soort spelletjes. Het was heel leuk voor de kinderen en ik vond het ook super leuk!

Vlak bij de school van Noalie is er een restaurant/bar/bistro geopend met een Nederlandse eigenaar! We zijn er met z'n alle heen geweest. Ook hebben we er al een keer gegeten.

Vorige week ben ik samen met Christoph, Sarissa en de kids naar een camping geweest en daar mochten we zwemmen, een heel waterparadijs voor de kids. Daarna daar lekker pizza gegeten.

Gisteren naar Brive geweest naar de h&m lekker wat geshopt en daarna weer naar huis gegaan.

Nog 2 weken en dan komt papa gezellig een weekendje langs en over 5 weken Alicia. Heb hier ontzettend veel zin in!!!

Van mama, oma en alicia een kaartje gehad, een mailte van opa, berichtjes via whatsapp, veel facetimen met mama en Alicia.
Zulke dingen me goed. Kan ik weer even lekker kletsen en m'n dingen kwijt waar ik mee zit of wat ik beleefd heb hier!

De dagen dat de kinderen op school zitten en de weekenden zijn bijna elke week wel hetzelfde, hier zal ik dus niet veel over schrijven alleen als er wat bijzonders is.

Ik heb het nog steeds heel erg naar m'n zin hier en ook alles gaat goed. Nog even wachten en dan is papa er en kan ik gezellig leuke dingen gaan doen met papa, dingen laten zien en bezoeken!

Ik schrijf jullie snel weer!

Veel liefs vanuit het zonnige en mooie Frankrijk!

xoxo

  • 24 Mei 2015 - 20:16

    Nicole:


  • 25 Mei 2015 - 11:18

    Pa:

    Hoi meisie,

    Leuk stukje weer. Goed om te lezen dat je het goed naar je zin hebt, je hebt het goed daar in Frankrijk, haha. Zoals je weet is mijn ticket inmiddels geboekt en ik heb er ook zin in. Ben benieuwd wat je allemaal in petto hebt als ik daar ben. Zal vast leuk zijn, in ieder geval wel lekker eten, haha. Hopelijk is het mooi weer dan, maar dat zal wel hè? Over 10 dagen is het zover!!!!!
    Hier gaat ook alles zijn gangetje, het laatste lange vrije weekend nu, binnenkort dus naar jou toe en als ik dan terug ben nog een paar weekjes werken voor we naar Egypte gaan.
    Zijn leuke dingen om naar uit te kijken.

    Tot over 10 dagen, dikke kus pa en groetjes van ons allemaal.
    Hou van jou!!

  • 25 Mei 2015 - 11:21

    Tante Mattie:

    Hoi Lindsey,
    Weer leuk om jou ervaringen en belevenissen te lezen. Het gaat je goed, en gezellig dat je pa komt om daar mee rond te toeren. Veel plezier nog in frankrijk en tot horens!!xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Vincent-de-Cosse

Lindsey

Actief sinds 30 Maart 2015
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 3425

Voorgaande reizen:

03 April 2015 - 16 Oktober 2015

Au pair

Landen bezocht: