Nog een paar nachtjes slapen!!! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Lindsey Schuurbiers - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes slapen!!! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Lindsey Schuurbiers - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes slapen!!!

Door: Lindsey

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

30 Maart 2015 | Nederland, Bergen op Zoom

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het eindelijk zo ver, dan ga ik aan mijn avontuur beginnen! Vind het nu wel heel spannend worden, afgelopen weekend afscheid genomen van mn lieve vriendinnetjes en de familie van papa's kant. Mama en Alicia hadden samen een supriseparty georganiseerd. Was echt verrast en heel emotioneel. Daarna nog gezellig de stad in geweest en daar afscheid genomen van de rest. Natuurlijk moest ik weer huilen.. Koffer is al helemaal ingepakt, is al 2 weken zo. Nog een paar kleine dingentjes erin en dan ben ik helemaal klaar voor vertrek! Het komt nu echt heel dicht bij, vind het heel spannend maar ook wel een beetje eng, zo lang van huis weg, niet in mn vertrouwde omgeving, familie en mn lieve vrienden! Ik weet zeker ik kom hier sterker, zelfverzekerder, zelstandiger uit! Ook weet ik dat ik daar een hele leuke tijd ga hebben en dat ik me ga vermaken! Ga nieuwe mensen leren kennen, heel veel ervaring op doen. Kan hier alleen maar positiever uitkomen!!

xoxo

  • 30 Maart 2015 - 17:10

    Britt:

    Lieve Linds,

    Precies wat je schrijft gun ik je!
    Het wordt een tijd om nooit te vergeten, schrijf alles in het boekje die je van ons hebt gehad.
    Enne, vergeet vooral niet om ons af en toe een berichtje te sturen.

    Loveyou!
    Liefs Britt

  • 30 Maart 2015 - 17:15

    Femke:

    Lieve lindsss

    Wij gaan jou ontzettend missen!! Maar wat een mooie tijd ga jij tegemoet! Laat ons inderdaad af en toe wat weten en kom alsjeblieft heelhuids terug thuis!

    Loveyaaa
    Fem

  • 30 Maart 2015 - 17:20

    Cansu:

    Lieve Linds,

    Zoveel verschillende emoties zullen je de komende dagen gaan bezoeken. Blij omdat je iets leuks gaat doen, maar treurig omdat je je familie en ons gaat achterlaten...
    Geniet van de kinderen, Frankrijk en alles wat je gaat doen! Je gaat het waarschijnlijk 6,5 maand enorm naar je zin hebben! Wij gaan je enorm missen en zijn altijd bereikbaar!!

    Love youuuuu

  • 30 Maart 2015 - 17:52

    Amber:

    Lieve Linds,

    Bijna is het zover, een mooie ervaring die je nooit meer zal vergeten. Ik wens je veel plezier lieverd en dat je het maar leuk mag hebben met de mensen om je heen.
    We gaan je heel erg missen maar gunnen je het ook ontzettend.
    Pas goed op jezelf en maak er wat van!

    Loveyou
    X Am

  • 30 Maart 2015 - 17:53

    Alicia:

    Wat ga ik je missen! Maar heel veel plezier in Frankrijk.

    I love you chickie!

    Kus Alicia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsey

Actief sinds 30 Maart 2015
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 3413

Voorgaande reizen:

03 April 2015 - 16 Oktober 2015

Au pair

Landen bezocht: